برای تهیه به مواد زیر نیاز دارید :
گندم پوست کنده ۵۰۰ گرم
سینه مرغ ۱ عدد
پیاز یک تا دو عدد
نمک و فلفل .
.
برای تهیه هلیم اول باید گندم ها را یک شب در آب خیس کنید تا نرم شوند . من در این روش تهیه از آرامپز استفاده کردم چون با خیال راحت همه مواد را یک باره می ریزم و دیگر نگران ته گرفتن آن نیستم! .
.
گندم های خیس کرده و سینه مرغ و دو عدد پیاز درسته با نمک و فلفل را داخل آرامپز ریخته و دو لیتر به آن آب اضافه می کنیم. من یک شب تا صبح مواد را در آرامپز می پزم .
ولی چنانچه خواستید در قابلمه درست کنید باید ۶ ساعت به آن زمان پخت دهید و هر یک ساعت مواد را هم بزنید که ته نگیرد و اگر آب بیشتر احتیاج داشت اضافه کنید. .
.
پس از اتمام پخت و حسابی نرم و غلیظ شدن گندم ها ، می بایست در این مرحله مواد را با گوشکوب برقی حسابی له له کنید تا حالت نرمی و لطافت و کشش در هلیم ایجاد بشه .اگه طعم پیاز را در هلیم دوست ندارید می توانید در مراحل آخر پس از پخت از آن خارج کنید .
.
برای سرو هلیم و تزیین روی آن می توانید از دارچین و کنجد و برای شیرینی بیشتر از شیره افرا یا شیره خرما یا عسل استفاده کنید و حسابی از خوردن هلیم خونگی خوشمزه و سالم خود لذت ببرید. نوش جان!?
.

Tags:

367 Responses

  1. Physical factors such as hormonal imbalances, nerve damage, and prostate problems can also cause premature ejaculation.?

    Overall, while dapoxetine is typically not combined with other medications, there may be some instances where combination therapy is appropriate. However, it is important to consult with a healthcare provider before combining medications or therapies.

  2. Priligy is generally well-tolerated, with few serious side effects.?

    Dapoxetine is a selective serotonin reuptake inhibitor (SSRI) that is primarily used to treat premature ejaculation (PE) in men. It is not typically combined with other medications, but it may be used in conjunction with behavioral therapy and other no…

دیدگاهتان را بنویسید