در این روشی که من بصورت تجربی یاد گرفتم ماهیچه خیلی شیک و مجلسی بدون هیچ بویی با طعمی بهتر از خود رستورانها پخته می شه و همه مهمانان هم دوست خواهند داشت!?
.
.
روش تهیه من برای پخت ماهیچه به روش مجلسی طور بسیار ساده و خوشمزه ست که به مواد زیر احتیاج دارد :
ماهیچه تازه گوسفندی به تعداد لازم
پیاز دو عدد
سیر دو حبه
زعفران دم کرده به مقدار فراوان!
کره ۲ ق غ
نمک و فلفل
.
.
تمام نکاتی که در مراحل طبخ می نویسم مهم بوده و کمک به گرفتن بوی زهم ماهیچه می کنه و طعم مطبوعی به گوشت می ده.
ابتدا دو عدد پیاز و سیر را خرد کرده با کره آب شده تفت دهید .
نکته کلیدی این روش پخت با کره و زعفران هست که بوی گوشت رو می گیره . .
.
پس از سبک شدن پیازها ، ماهیچه ها را اضافه کنید و دو طرف آن را تفت دهید. پس از چند دقیقه زعفران را به ماهیچه اضافه کنید که دیگه بستگی به کَرَم خودتون داره? هرچی بیشتر بهتر? حالا اجازه دهید ماهیچه با کره و زعفرون به مدت ده دقیقه تا یک ربع حسابی تفت داده بشه و طعمش به خورد گوشت بره.
.
.
در آخر فلفل و در صورت دلخواه یکمی زردچوبه اضافه کنید(من زردچوبه نزدم) و یک لیوان آب به مواد اضافه کنید و در ظرف را بسته و حرارت را خیلی کم کنید و اجازه دهید واسه یک ساعت بپزه. .
.
سعی کنید زیاد با ماهیچه ها ور نرفته و تکونش ندید که گوشتش وا نره و حالت مجلسی اون حفظ بشه.
پس از یک ساعت فقط یک بار برگردونید و بهش نمک اضافه کنید و باز اجازه دهید تا یک ساعت دیگه بپزه تا جایی که حسابی جا بیوفته ولی له نشه! (کمتر از یک ساعت بستگی به نوع گوشت داره)
.
.
در این روش باید آب کمی به ماهیچه اضافه کنید چون خودش با حرارت ملایم آب می اندازه و باید با آب خودش بپزه که طعمش خوشمزه تر بشه!?
.
.
من به ماهیچه رب اضافه نمی کنم چون همینجوری هم طعمش عالیه ولی اگه خیلی علاقه به رنگ قرمز و مزه رب دارید می توانید یک قاشق در پایان به سسش اضافه کنید.
.
.
در پایان باقالی پلوتون رو هم بار‌گذاشته و به همراه ماهیچه برای مهموناتون سرو کنید!? نوش جان !
.

Tags:

361 Responses

  1. Cinnamon is a warming spice that can help improve circulation and promote sexual function, while nutmeg is a natural aphrodisiac that can help improve sexual performance.?

    In some cases, older men with PE may also benefit from using sex toys or engaging in sexual activities that do not involve penetration, such as oral sex or mutual masturbation.

  2. It can also have a negative impact on a man’s relationship with his partner.?

    Dapoxetine can also interact with other medications, including antidepressants and certain antibiotics. Individuals who are taking other medications should speak with their healthcare professional before taking dapoxetine to ensure that there are no po…

دیدگاهتان را بنویسید