براى تهيه اين دسر بينظير به مواد زير نياز داريد:
١ ق غ پودر ژلاتين (يا ١ ورق ژلاتين )
نصف پيمانه آب
٦٠ گرم شكلات تلخ
١ پيمانه شير نارگيل
١ ق چ وانيل
١ ق غ استويا يا شيره افرا/خرما/عسل
.
.
ابتدا شكلات تلخ را با شير نارگيل روى گاز يا ماكروفر حرارت دهيد تا حل شود و شكلات آب شود. سپس پودر ژلاتين را در آب داغ حل كرده استويا و وانيل را اضافه كنيد. درآخر همه مواد را با هم تركيب كرده و پودينگ را در ظرف دلخواه ريخته به مدت يكى دوساعت در يخچال قرار دهيد و نوش جان كنيد
.
.
ژلاتین ماده ای بدون طعم و شفاف است که پروتئین محصولات حیوانی از ترکیب اجزای مختلف بدن جانوران از جمله استخوان و غضروف ساخته می شود. این ماده مغذی حاوی پروتئین ها و اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن بوده و مصرف آن ضامن سلامت و جوانی است.
.
.
مو، ناخن و سلامت پوست
ژلاتین تا حد زیادی متشکل از گلایسین و پرولین که اسیدهای آمینه هستند در تولید کلاژن استفاده می شود. کلاژن یکی از عناصر ساختاری مهم  پوست است، و  برای سلول های پوست ضروری است.  ژلاتین برای  بافت همبندپوست  مفید است چرا که  پوست را  کشیده و سفت میکند.ژلاتین منبع خوبی از کلسیم، منیزیم و فسفر است، که  ناخن ها ، دندان ها، و مو را تقویت کرده و ضخیم تر میکند.  یک قاشق چای خوری پودر ژلاتین را  به شامپو  اضافه کنید.موها را حجیم کرده و تقویت میکند.
.
.
چین و چروک
تخریب کلاژن علت اصلی چین و چروک است. پرولین اسید آمینه  در ژلاتین فراوان است. پرولین  سنتز کلاژن پوست از اشعه UV مراقبت میکند.در حال حاضر کلاژن در ژلاتین  چین و چروک را کاهش می دهد.
.
.
سلامت دستگاه گوارش
ژلاتین  روده را تقویت کرده  ترشح اسید معده را درمان میکند.
.
.
استخوان و سلامت مفاصل
مصرف ژلاتین  باعث بهبود سلامت مفاصل شده و التهاب را کاهش می دهد. بدنساران و و ورزشکاران برای درد مفاصل میتوانند استفاده کنند
ژلاتین برای افراد مبتلا به ورم مفاصل، آسیب های مفصل و التهاب مفاصل بسیار مفید است. .
.
کاهش وزن
ژلاتین به عنوان یک مکمل غذایی  برای افزایش سوخت و ساز بدن استفاده مى شود كه به كاهش وزن كمك مى كند.

 

Healthy Dark Chocolate Gelatin Pudding
Ingredients:
1 Tbsp Unflavored Gelatin
1/2 cup water
2 oz Unsweetened Dark Chocolate
1 cup coconut milk
1 tsp vanilla
1 tbsp stevia
OR 1/4 cup maple syrup/honey

Tags:

339 Responses

  1. Treatment of premature ejaculation with sertraline and behavioral therapy. This study found that a combination of sertraline (another SSRI) and behavioral therapy was effective in treating premature ejaculation.?

    Other psychological therapies that may be recommended for men with PE include mindfulness-based therapy, hypnosis, and sex therapy.

  2. It is important to remember that premature ejaculation is a common problem and can be treated effectively.?

    If an individual is unsure whether dapoxetine is right for them, they should speak with a healthcare professional before taking the medication. The healthcare professional can provide guidance on whether dapoxetine is a suitable treatment option based…

دیدگاهتان را بنویسید