براى تهيه اين سالاد به مواد زير نياز داريد :
١ پيمانه لوبياسبز تازه
نصف پيمانه گوجه گيلاسى يا گوجه معمولى خرد شده
١/٣ پيمانه گردو
١/٣ پيمانه پنير فتا

براى سس سالاد:
٣ ق غ روغن زيتون
٣ ق غ آب دو سه عدد ليموى تازه
٣ ق غ سركه بالزاميك
نمك و فلفل و پودر سير
.
.
ابتدا لوبيا سبزهاى تازه را شسته و پاك كرده ، سپس به روشى كه در  #فلورا_بلانچ آموزش داده ام ، لوبياها را بلانچ كنيد كه كمى نرم شوند ولى له نباشد و حالت ترد خود را حفظ كند.
سپس سس سالاد را با موادى كه در بالا ذكر شد تهيه كنيد و سس را با لوبياها تركيب كنيد و اجازه دهيد يكى دوساعت به خورد هم روند!?
در آخر گوجه و پنير و گردو را نيز به سالاد اضافه كنيد، نوش جان!???
.
.
پ.ن: لوبیا سبز منبعی غنی از ویتامین های B1، A، k، C و مواد مغذی مانند فیبر، پتاسیم، فولات، آهن، منیزیم، مس، کلسیم، فسفر، پروتئین، امگا 3، نیاسین و منگنز است. .
.
لوبیا سبز به دلیل داشتن ویتامین k برای ترمیم و ساخت استخوان بسیار مفید است. لوبیا سبز به دلیل اینکه حاوی فیبر، پتاسیم، فولات و منیزیم است، نقش موثری در تقویت سیستم قلبی – عروقی دارد و نیز منیزیم و پتاسیم موجود در لوبیا سبز به کاهش فشار خون کمک می کند.
.
.
لوبیا سبز به دلیل دارابودن ویتامین C و بتکا کاروتن و فولات از تخریب DNA و تغییر سلول های روده و در نهایت سرطان روده جلوگیری می کند. ویتامین های C و بتا کاروتن علاوه بر خاصیت ضدسرطانی هردو خاصیت ضدالتهابی دارند و برای بیمارانی که دچار آسم، آرتروز استخوانی و آرتروز هستند، بسیار مفید است. لوبیا سبز به علت داشتن ویتامین ریبوفلاوین در کاهش حملات میگرنی نیز بسیار موثر است.
.
.
لوبیا سبز منبعی غنی از آهن است و مصرف آن به خانم های باردار بسیار توصیه می شود. نکته قابل توجه در مورد لوبیا سبز این است که مقدار آهن موجود در لوبیا سبز با گوشت قرمز برابری می کند!

 

How to make Healthy Green Beans Salad !??
INGREDIENTS:
* 2 cups fresh green beans, ends trimmed
* 1/2 cup cherry or grape tomatoes
* 1/3 cup walnuts * 1/3 cup feta cheese
* 3 tbsp olive oil
* 3 tbsp freshly squeezed lemon juice (from about 2-3 lemons)
* 3 tbsp balsamic vinegar
* 1/4 tsp salt & pepper * 1/4 tsp garlic powder .

Tags:

354 Responses

  1. Prices for dapoxetine may vary depending on the pharmacy or online retailer that you purchase it from. It is important to do your research and compare prices in order to find the best deal.?

    When taking dapoxetine, it is important to ensure that you are not taking any medications that may lower your blood pressure, as this can increase the risk of adverse effects.

دیدگاهتان را بنویسید