براي تهيه كوسكوس من صدها روش رو تجربه كردم و اين مدل يكي از بهترين و خوشمزه ترين رسپي هاست كه عاشق طعم و مزش مي شيد ?? براي تهيه يك پيمانه كوسكوس با سبوس كامل را با يك پيمانه و نيم آب مرغ داغ و سبزيجاتي مثل هويج و نخود و ذرت پخته تركيب كرده و در ظرف دربسته به مدت پنج تا ده دقيقه قرار مي دهيد تا دم بكشه ? نياز به حرارت دادن و هيچ كار خاص ديگه اي نداره و به همين آسوني و سرعت و خوشمزگي آماده مي شه ? سينه مرغ را با زردچوبه ، كاري ، فلفل ، چيلي ، سير ، پياز ، زنجبيل ، زعفران ، هويج و فلفل دلمه اي آبپز مي كنيم كه مزه مرغ خيلي خوش طعم مي شه و آب مرغ باقيمانده را براي تهيه كوسكوس و يا سوپ نگه داريد ? بروكلي و كدو هم به ميزان خيلي كم بخارپز مي كنيم . تمام مواد بدون نمك تهيه شده ولي براي مزه از آب ليمو ترش و يا سركه سيب استفاده كنيد و از اين غذاي سالم لذت ببريد ??
.
.
پ.ن : 
کوسکوس CousCous قوت غالب مردم تونس و الجزایر و لیبی و مراکش و موریتانی و همچنین کشورهای عربی و سواحل غربی جزیره سیسیل و اسپانیا است . کوسکوس را با استفاده از نوعی پاستا میپزند که از سمولینا یا گندم دروم تهیه میشود و نشاسته کمتری نسبت به گندم و غلات دیگر دارد .واژه سمولینا از زبان ایتالیایی semola مشتق شده و به معنای سبوس یا Bran میباشد .
کوسکوس از گندم دوروم به اینصورت تهيه مي شود که گندم با آب مرطوب شده و بعد به شکل توپ‌های کوچکی درآورده شده و بخار پز می‌شود. به طور سنتی در کاسه‌ای بزرگ سرو می‌شود و روی آن انواع مختلفی از سبزیجات، ماهی و یا انواع خورش ریخته می‌شود. کوسکوس را همچنین می‌توان در سالادها و برای غلیظ کردن سوپ استفاده کرد. ترکیب کوسکوس با میوه هم بسیار خوشمزه است و نیز می‌توان برای درست کردن دسر‌های شیرین و خوشمزه از آن استفاده كرد.
 
How to make healthy weekly meals with Boiled Chicken breast? , Steamed Broccoli? & Zucchini?, Steamed Wholemeal Couscous with chicken stock and mixed vegetables 

Tags:

306 Responses

  1. What are some strategies to improve the rate of speech in individuals with slow speech – synthroid medication cost

    buy levothyroxine over the counter | Hair loss that occurs gradually over time, rather than suddenly, may be associated with an underactive thyroid

  2. Premature ejaculation can cause stress, anxiety, and other psychological issues in men.?

    Some online pharmacies may offer lower prices for dapoxetine, but it is important to ensure that the pharmacy is reputable and that the medication is genuine.

دیدگاهتان را بنویسید